Glsh14 35+4 uz.Nst guzel cikti ama uzerindeki hangi cizgi ne anlama geliyor kalbi hareketi sancisi hangileri bunlari merak ettigim icin bilenlerden ogrenmek istiyorum
Ftstss Glsh14 üstteki çizgi bebişin kalp atışları 120-160 arası seyretmesi normal sıkıntı olmadığını gösterir alttaki de rahminizdeki hissettiğiniz ya da hissetmediğiniz sancıları ölçer ki sancınız da çıkmamış 😊
Glsh14 Ftstss evet sancim falan cikmamis ustteki kalp atisi,alttakide sanciysa ortadaki ne oluyor peki kalp atisinin altindaki o cizgiler☺️