Eylulykdz Kızlar ya 34 haftalık gebeyim hiç 8 aylık gibi değilim göbeğim küçük bebeğin kilosu da iyi insanları takmalı mıyım?
DemirinAnnesiiii Eylulykdz bence hiç takma canım kafana 25 +5 im bende karnım çıkmadı doğru düzgün gören hamile değilde kilo aldım sananlar oluyor. Şanslıyız bence iç karnımız geniş olduğu İçin..
JaleTogrul Eylulykdz bebegin iyiyse soylenenleri hic takma canim .. buyukte olsa soylemeye laf buluyorlar .. bende 19um biri kucuk biri buyuk diyor ama umrumda degil .. hem kucuk olmasi, ic karninin genis olmasi iyi bisey bence .. az catlarsin🤭
tarcinnnn Eylulykdz bana da karnın çok büyük diyorlar 😂 ağzı olan konuşur. Bebeğin ve sen sağlıklıysanız gerisini boşver 🙏🏽🌸
_akalin3 Eylulykdz bence takmayın bende sizi gibiyim dha bugun dediker 25 haftalık hamıleyım göbek yok dıye bende enine buyudum kıloyu genel aldım belkı oyle olmuştur sizdede veya iç karnınız geniştir
Kubrailkan Doktoruma sormuştum boşver sonra rahat edersin demişti 😬 son haftalar bir anda sistim doğumdan sonra da 1 hafta hala hamile gibi dolandım valla göbeğin küçük olması daha iyiymiş 😅🙊😬
Mlkysf Eylulykdz takmamalısın tabiki benimde ayına göre büyük 🙃 koca göbekli olmak hiç iyi bisey değil hele bu sıcaklarda benimde küçük olsaydı keşke