13 haftada kız dedi dün gittik tekrar kız dedi yanılma olmadı bazı doktorların cihazlarıyla alakalı birde doktor tecrübeliyse başta tahmini doğru çıkıyor. Ve de şöyle birşey var eskiden cinsiyete göre bebek düşürme olayı istememe kabul etmeme sorunları olduğu için genelde bazı doktorlar çok ileri haftalarda söylüyorlar.