pusatmom35 29 nisan da spinal sezeryanla doğum yaptım. Bebeğimi emziriyorum ama memede 1 saatten fazla kalıyor ve bıraktığımda hala aranıyor bende süt sağıp bide üstüne onu veriyorum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum deneyimli anneler fikir verirse sevinirim
Zuzu04 Bebeğiniz henüz küçük olduğu için çenesi yoruluyordur birde memede kalmayı çok severler :) sağdığınız sütü neyle veriyorsunuz ? Birde kilo alımı nasıl
pusatmom35 Zuzu04 kaşıkla veriyordum ama çıldırıyo ağlıyo kaşığı tutuyo. En son yavaş akışlı biberona geçtim. İlk yenidoğan kontrolünde kilosu düşmüştü ayın sonunda aşı için sağlık ocağına gidicez orda ogrenicem kilosunu