Kadze Erdemgoktug bnde nie kilo almıyorum diye ağlarken 25.hagtadan snra aşırı iştah acılması olmustu bırkac hafta cok sık ve dolu dolu yemiştim daha cok ihtiyac duyuor vucut ddmek ki bosver iştahın varken ye
Agg0207 Bende 25. Haftadayım buzdolabının başına gitmeye yoruluyorum artık eve yapılan tüm alışverişi tek başıma yiyorum zaten ne var neyok silip süpürüyorm gece uyurken bile uyanıp yemek yiyorm 😂😂