Merhaba kızlar. Doktorum çatı muayenesini 38. Haftada yapıyormuş. Şu an 37+0 ım. Haftaya doktora gideceğiz nasipse. Merak ettigim bir konu var. Cinsel ilişkide zorlanmak ve can yanması çatı darlığının bir göstergesi midir yoksa alakası yok mudur ? 1,5 senelik evliyim ilk zamanlar çok zorlandım ilişkiye girerken. Şimdi de ilişki esnasında canım yanmıyor ama en başta hala acı hissediyorum tamamen ıslanmış olmama rağmen. Bunun çatımın dar olmasıyla bir alakası var mıdır? Açıkçası çatı muayenesinin sonucu yüzünden normal doğum yapamazsam çok üzülürüm. Çok istiyorum normal doğumu. Çatısı müsait çıkmayıp sezaryen olan var mı? 😔