121 Kızlar merhaba erken doğum riskim var, evde yatıyorum. Su gelirde fark etmem mi acaba diye düşünmeye başladım. Nasıl olduğunu bilenler anlatabilir mi acaba?
Sinemmmmm58 121 her sekilde anliyosun canim cok farkli birden gelirse zaten anlamama sansin yok ama hafif hafif gelirse eger kokusuz ve berrak olur ic camasirin akintili gibi degilde normal suyls yikamis gibi islanir benim oyle olmustu sizinti seklinde geliyordu
SutlacimiYedimmiBen 121 bnmki once sizarak geldi 5 dk geçti gecmedi bütün su boşaldı pat diye anlasilmayack gibi degil
121 Sinemmmmm58 hepsini not ettim şu an enfeksiyonumda olduğu için akıntım da maalesef çok ama onun akıntı olduğunu anlıyorum tabi ki de sürekli iç çamaşırı değiştiriyorum
121 Esranur_uzkan ya o zaman sevindim çünkü akıntım çok yoğun enfeksiyondan şu an da anlamam mı acaba diye bir korku oluşmuştu içimde
121 Merveofs Şimdi eşime söyledim alıyor ben erken doğum riskli olduğum için gidemedim çok teşekkür ederim 🙏🏻
guzel_anne1 121 Şöyle anlarsın kuzum, eğer tuvalete gittiğinde gelen suyu tutabiliyorsan bu idrar yok tutmaya çalıştığın halde akıyorsa suyun gelmiş demektir
121 guzel_anne1 tutmaya çalıştığımda da akarsa kolaylıkla anlarım diye düşünüyorum, çok teşekkür ederim 🙏🏻😊
Rav-Ebu 121 Anlaşılmayacak gibi değilmiş pat diye şarıl şarıl geliyormuş anlarsın bence merak etme ben sezaryen olduğum için suyumu göremedim 😂
121 Rav-Ebu Valla benim bellisiz sezeryan mı normal Mİ ama akıntım o kadar çok ki eğer öyle bir şey olursa anlamamaktan korktum açıkçası 😊 Buraya yazdıktan sonra da rahatladım kesinlikle fark edilen bir durum olduğu için