Ecmdgru Selam kızlar, 39. Haftadayım, henüz doğum gerçekleşmedi. Artık doğurmak istiyorum hafif regli başlangıcında olan sancılarımdan var. Sizde de oluyor mu ?
Mrvttz Ecmdgru 38in icindeyim bende regl sancilarim 2 haftadir cok vardi. Nst ye girdim bugun nstde de hic sanci cikmadi. Regl ve dogum sancisinin bir baglantisi yok mu anlayamadim bekliyom oyle 😊
aaslii8 Ecmdgru bende tam 39. Haftamdayim yalanci sancim bile Yok nst de de cikmadi Sadece 1 cm acilma yumusama Gozuktu okadar 🙁
Ecmdgru Mrvttz Allah hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı 🙏🏻 Benim rehli sancılarım çok ağır olurdu. Şuanda kasıklarımda o ağrının başlangıcı gibi birşey hissediyorum. Bel ağrım var yarın nst ye gireceğiiz bakalım hayırlısı inşallh 😊
SalihaTelli Bizde girdik 39 haftaya canım, hafif hafif kasılmalar oluyor ama daha bi belirti yok nstde 1hafta önce sancım çıktı ama bakalım hayırlısı inşallah bu hafta doğururuz sağ sağlim 😘😘
Ecmdgru SalihaTelli SalihaTelli kasılma dediğin şeyi nasıl tarif edersin ? Bizim prenses de çok hareketli karnımda artık yer kalmdı o yüzden hareketlendiği an kasılıyor karnım acaba onun gibi birşey mi 🤣
Ecmdgru aaslii8 açılma olması da iyi. Benimde yarın doktor kontrolüm var inşallh sancım faln çıkar nst de. Yada açılmam olur. Hayırlısı inşallh hepimiz için.
SalihaTelli Ecmdgru aynen canım onun gibi, alttan baskı oluyor ama artık fazla oynamıyor yeri daraldığı için canım bide bel ağrısıda oluyor bende bakalım hayırlısı son 1hafta 🙏🏻
aaslii8 Ecmdgru evet ilk olucak inşallah , bi cm acılmayı ciddiye almıyolar ama ya bende cok sabırsızlanıyorum artık bi belirti olsa catlıycam valla 😂
Ecmdgru aaslii8 bence sancın olmadan açılm olması çok iyi. Bol bol yürüyüş yap ve tuvalete oturur gibi otur kalk. Açılmanı kolaylaştırır inşallah.
aaslii8 Ecmdgru inşallah bakalım hayırlısı sen de yarın bi gelişme olursa yaz olurmu acılman vardır insallah 🙂