Merhabalar kızlar. 35+4 haftalık hamileyim🙏🧿 şu zamana kadar bir kaç defa oldu sadece ani kalkışlarımda. Elbette her insanda oluyordur. Ama göz kararması değilde gözde ışık yıldız cakar gibi 20-30 saniyede geçiyor. Tansiyon , şeker şikayetim yok cok şükür. Ani kalkışlarda hamilelikte bu durumu yaşayan oldumu hiç. Gözlerin beynin bile ödem tuttugnu soylemişti doktorum ama insan yine de endişeleniyor