Kızlar anne yani beşik aldım kutuda duruyor. Sizce ne zaman kurmaliyim şuan 34 haftaligim. Bir yandan daha doguma var yanımda boş bir beşik olması tuhaf olur diyorum. birde 2.5 yaşında bir oğlum daha var. zıplar kırar diye korkuyorum. Bir yandanda acaba yatağımın yüksekliğine uyucakmı diye merak ediyorum. Siz ne zaman kurdunuz