IlaydaOrhanKopuz Nvn bende bugün öğrendim 😞 ama daha diyet mi insülin mi kullancam bilmiyorum.snin değerlerin kaçtı canım
Neval Bende bugun öğrendim açlık 86 ikinci kan aldığında 140 üçüncüsü 186 takip etcekler diyet verdiler Sizin değerler kaç acaba
Incmrgl Benımde açlık 109 bırıncı saat 181 cıktı 50 grlık yaptırmıştı dr. Dahılıye doktoru dıyet önerdi dikkat edin ekmek yerine çavdar tüketin meyve fazla tuketmeyın seker bulunuyor tuketsenızde ardından yogurt yiyin yogurtla dengelenıyor cevız fındık esık etmeyın kahvaltıdan. Her haftada tokluk sekerınıze baktırın ben dün baktırdım düşmüştü 98di 🙏🏽
Sebnem55 Bende sonuçlarımı bugun internetten aldim ama henuz doktorumla gorusmedim.aclık 87 1.saat 143,2.saat 134 yazıyor.140 en yuksek sınırmış heralde sizce bu degerlerle neye yonlendirirler.endiselendim biraz...😯😯
Incmrgl Nefesliva sadece diyet insulin kullanmıyorum dr kilolu olmadıgın ıcın insulin kullanmaya gerek yok dedi :)
IlaydaOrhanKopuz Benim açlık 76 ama tokluk çok yüksek 234 çıktı Pazartesi endokrine gidicem inşallah diyetle hallolur insüline gerek kalmaz 😞