FNS ben gidiyorum canım 23. Haftamdayım. Çok memnunum kendisinden çok bilgili ve net biridir kendisi. Seni gereksiz yere strese sokmaz bebeğime her defasında detaylı uzun bakar sağolsun. Mail adresini veriyor her hangi bir sorun olursa diye onada zaten gün içinde dönüş sağlıyor. Ben açıkcası çok memnunum bende tavsiyeler üzerine gittim o hastanedeki en yoğun doktor diyebilirim maşallah :)