BenEsra hamileligimin basindan beri hep sezeryan olucam normalden korkuyorum dedim hatta 35. Haftamda gun bile almistim sonrasinda bi cesaret geldi ve doktoruma normali denemek istedigimi soylemistim ama acil doguma alinmam gerekti keske normal dogursaydim diyorum hala cunku eminim kadin vucudu doguma kendini cok guzel hazirlar oyle bi durumda normal dogumun acisindan sancisindan korkuyoruz o yuzden sezeryana yoneliyoruz ama sezeryan acisiz degil ki hatta bence normalden daha zor neler yasadigimi ankatipda korkutmak istemem ama bence catin güzelse normal dogumu dene 🥰