Tugbashn merhaba canım benim ilk açlık şekerini parmaktan aldılar 97 cıktı ve doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Tokluklar normal olmasına rağmen. dahiliye diyet önerdi şeker karbonhidrat azaltarak. Ona rağmen düşmezse insülin başlanacakmış inşaallah düşer. Bu arada hergün 5-6 kere şeker ölcümü yapıyorum.