Selcan95 Merhaba kızlar, ben yeni evliyim ve eşim bnden önce evlenip boşanmış ve eski karısı çocuğunu göstermiyormuş eşime bende biran önce cocuk yapıp acısını hafifletmek istiyorum nasıl ve ne yaparak daha cabuk hamile kalabilirim lütfen helpppp🙏🥺
Burcinhangul Selcan95 herşeyden önce bunu kafana takıp düşünürsen erken hamilelik yerine hamileliğini geciktirirsin.olabildigince düşünmeden yumurtlama günlerini takip et reglinden en geç iki gün sonra birliktelik yaşamaya özen göster hayatım 😊
Eslem_1 Selcan95 evlenip boşanmış derken sonradan öğrenmiş gibi yazmışsınızda..eski eşi neden çocuğu göstermiyor çocuk gösterilmeyecek kadar kötü bi baba mı ya da insan mı problem ne? Bence bu sorunların içine hemen çocuk planlamayın derim zamanın ne getireceği hiç belli olmaz..eski eşiyle bile düzeni tam oturmamış medeni bir ilişkileri yok çocuğunu göremeyen bir adam var bilemedim 🤷🏻♀️Zaten Çocuk yapmakla acısını asla hafifletemezsiniz ki orada bir evladı daha var bir evlat başka evladın yerini tutmaz
Buseyllzr Selcan95 bence çok yanlış bir düşünce içindesiniz sırf eşinizin çocuk hasretini dindirmek için hamile kalmak istemek yerine doguracaginiz çocuğa kendiniz hazir misiniz ona yetebilecek maddi ve manevi güce sahip misiniz bunları düşünün. Birde eski eşi çocuğu neden babasına göstermiyor bu konunun üstünde bilgi edinin iyice arastirin derim.
Ozlm0916 Selcan95 adetinden hemen sonra ilişkiyi deneyin kuzum biz öyle yaptık hemen tuttu diger adetim gelmeye bebek 1 aylık olmuştu 🥰
Melekxcc Allah aşkına böyle saçma şeyler için çocuk yapmayın sanırsın oyuncak doğuruyor ,Öncellikle eşi niçin çocuğu gostermiyormus onu sorgula
Selcan95 Melekxcc sordum işte kadın para istiyormuş eşimde para vermeyi kesince oda cocugu göstermiyor .
Deletedmom_12 Selcan95 öncelikle beynine bi reset at canim sanki yeni evlenmisiniz gibi bebiş için kendini sabitleme folik asit kullanimina başla iliski sonrasi duş alma ennaz 1 saate kadar uzan ani hareketler yapma
Aslihan-_-95 Selcan95 bir psikolojik danışman olarak bir şey söylemek istiyorum. bu fikri bir an önce kafanızdan atmanızı tavsiye ederim. Öncelikle siz ne kadar çocuk verirseniz verin ilk evladının yerine hiç kimseyi geciremezsiniz. Eşinizin acısı o evladına karşı olan bir acıdır kendiniz çocuk doğurupta kendi evladinizin acısına ortak yapmayın. Hafifletemezsiniz.
esmaozdemir76 Selcan95 stres yapma ne kadar çok üzerine düşüp gerilirsen olmaz biraz rahat olmaniz lazım. Bide eğer iltihap enfeksiyon gibi durumların varsa önce onları tedavi ettir sonra ona göre düzenli ilişki gerisi Rabbime kalmış
Selcan95 esmaozdemir76 çok şükür öyle biri sorunum yok :) çok stres yapıyorum evet o yüzden olabilir 🥺
esmaozdemir76 Selcan95 stres çok önemli bi faktör o yüzden daha sakin olmaya çalışın bide yumurtlama günlerini takip edersen de etkili olabilir
ilaydaelcinn_1 Selcan95 O çocuğa bakıp büyütebileceğinizi, onu iyi yetiştirebileceğinizi anladığınızda ve kendinizi buna hazır hissettiğinizde çocuk yapın lütfen. Böyle saçma sapan bir sebepten çocuk yapmayın.