Herkese merhaba, 37. Hafta içindeyim bir kaç gündür özellikle tuvalette aşırı bir idrar yolu ağrım oluyor. Bazı zamanlarda normal otururken bebeğin hareketlerinden dolayı yine idrar yollarımda ağrı oluyor. Bu sabah wcde gözümden yaş geldi ağrıdan.
Pazartesi de kontrolüm var diye doktoruma sormadım ama bu son dönemlerde normal midir? Böyle bir şey yaşayan var mı?