YeniGebe96 Kizlar instada sakin cinsiyet tahmini yaptirmayin dogru bile cikmis olsa insanin kafasini karistiriyorlar. Benim yasaidigimi yasayan varmi?
FatmaNur_27 YeniGebe96 canım neye dayanarak cinsiyet tahmini yapcaklar ki bana saçma geliyo açıkçası zaten iki ihtimal var birini söylüyor tutarsa tutuyo 🤷🤷🤷🤷
Tatliavakoda YeniGebe96 bi tane sayfa var genelde hep dogru cikiyo diyo ama ben yinede yaptirmam neye dayanarak tahmin ediyolar acaba
Tran YeniGebe96 bende yaptırdım valla dyanamayıp ama sonradan pişman oldum yani doktorun tahmin edemediğini onlar neye gore bilcek 🤦🏼♀️
Bayancorek YeniGebe96 yeri geliyor doktorların bile söylediği yanlış çıkıyor. Zaten iki ihtimal var ya kız olacak ya erkek, komik bence böyle şeylere inanmak veya yaptırmak. Eninde sonunda öğrenilecek zaten. Bile bile yem olmak başka bir şey değil.
YeniGebe96 Bayancorek evet ama insanoglu bazem kendine engel olamiyo merk ediyoruz iste cinsiyetinde onemi oldugundan degil tamamen heyecan sabirsizlik
Tran YeniGebe96 usg attım 10 haftalık dgum tarihi döllenme tarihi falan istedi bende bilmiyodum acıkcası dgum tarihni son adeti falan soyledim o sekilde baktı 🌸