Kızlar dün demiştim batma hissi var die bugn geldim acile aletle açıklığa baktı yok dedi aciiklik bebwkde iyi sadce rahm ağzım kısalmış 24mm dsmus serum verdi nts bağladı sancı çıkarsa yatış dedi eliyle tekrar baktım dedi sancı ckarsa çok korkuyordum bnm gbi olan varmı ne olur dua edin zamanında dogurayim