Almirakusunannesii Kızlar 4 gündür ishalim ve sürekli karnım ağrıyor tuvaletten çıkamıyorum. Dün de nst de 1 tane sancım çıktı 3 kere daha girdim ama bidaha çıkmadı. 34. Haftadayım.
Karaaslan Almirakusunannesii doğum sancisi anlatilmaz yasanir bence. Adet sancisinin daha farkli bi versiyonu ama nefes aldirmayan versiyon ozellikle 1 dakikalara dustuğunde beyine kan gitmiyor 🤨
Seross10 Almirakusunannesii belden kasıklara doğru yayılan gittikçe şiddetlenen bir ağrı doğum sancısı
ipekveatlas doğum sancısı degisik bisey😂 anlat desen anlatamam simdi ama sanki hic yasamamıs gibi oluyosun doğum bitince. cok cok siddetli nefes aldırmayan kasılmalar+bele ve kasıklara giren sancılar diyim işte
Usnac1995 ipekveatlas ben 21. Haftadayım gebeliğin başından beri arada vuran adet olcakmış gibi ağrı hissi oluyor. Bu normal midir ya. Doğum adet sancısı gibi diyolar korktum 😂
ipekveatlas Usnac1995 yok canım onu diyen yanlıs diyo😂ben her ay cok siddetli adet sancıları cekerdim acillik olup iğne yemeden kendime gelemezdim ama doğum sancısı cok daha zor bence yani şahsen benim öyleydi. allah bi avazda kurtarsın inşallah
Merveofs Sancı adet sancısı gibi tabi daha şiddetli diyorlar genelde de işin kötü yanı ben hiçbir zaman adet sancısı da yaşamadım onu bile bilmiyorum 😬😂
Usnac1995 ipekveatlas ayyyy adet sancısını dibine kadar yaşamış biri olarak nasıl bir sancı olduğunu tahmin edebiliyorum ve çok tırsıyorum. Ama gelip geçiyo diye kendimi avutuyorum 😂