Bu gün 15. Haftamız sabah bulantıları geçti ama yemek sonrası halen devam ediyor…sakız çiğneyerek bastırıyorum 😅
Geçmiş olsun kötü bir tecrübe olmuş ama içinizi ferah tutun kendinize ve bebeğinize güvenin sıkı sıkı size tutunmuş beni büyüt kucağına al diye bekliyor☺️Allah herkese yardım etsin selametle alalım kucağımıza inşallah