serpilctn 38+6 haftalık hamileyim iki.uc gündür adet ağrısı gibi karın ağrılarım var bulantilarim oluyor bunlar doğum belirtisi mi kızlar
EmirinBusrasi serpilctn ara ara bendede oluyordu bende bekleyim bir köşede 😄🙈 Bi doguramadik ya yok anam gelmiyor aglicam artık bizde 38+6 yarin 39 oluyoruz ama ne nişan var nede nst de sancı 😄😭
Melody1 serpilctn 38. Haftamdayim bende de oluyor kasık vajina bel agrisi adet agrisi gibi ama normal sanırım bunlar :)
Asiyeklkvn Hanımlar ben yaklaşık bir haftadır vajinada ağrı yaşıyorum mesela yürürken yatakta dönerken çok zorlanıyorum ve sürekli ağrıyo böyle bişe yaşadınızmı