fatmaesra Kızlar pazartesi yatışım yapılacak bebek biraz iri olduğu için doktor pazartesi yatış verdi suni sancıyla doğumu başlatalım dedi olmazsa sezeryan olacak dedi önerileriniz varsa alabilirim çok heyecanlıyım 🙄😥
Ozgrwili fatmaesra bende tam olarwk ayni sadece 2. Dogum oldugu icon sezeryan lafi gecmedi. Ustelik bebek kanala bile inmemis napicam bilmiyorum pazartesi tam 40 haftalik oluyo
1prenses2prensyenigebe fatmaesra öncelikle sakın korkma 9 ay taşıdın artık sevme zamanı benim kızım 3600 oğlum 4500 kg doğdu kızım normal doğdu oğlum makat geliş sezaryen olduk mecbur her anın tadını çıkar eğlen şuan 4.gebeliğim sanki ilk gebeliğim gibi bol bol fotoğraf çektir ama sakin kal panik yapma her iki doğumda da Rabbim yardımcın olsun
fatmaesra Annekuzusu_Ayaz 3800 dü ama doktor ultrason yanıltıyor daha iri bu bebek dedi seninki ne kadar
esrahmet61 Ozgrwili benimde seninle hemen hemen aynı bebek henüz kanala inmemisti carsmaba günü ve şu an 40+1 im