Sedef95 içmeyinngerek yok, ama reflüden kaynaklı. Benim de birkaç hafta oldu ve geçti. Hormon ve yemek düzensizliği maalesef. Evde soğuk sütünüz hazırda olsun. Böyle yanma geldikçe 1 bardak için. Bunun dışında sürekli olarak su için mesela 2 lt içiyorsanız 2.5 lt olsun. Su çok iyi geliyor. Diğer bir şey de yatarken yastığınız mutlaka eğimli olsun ve başınızı biraz yukarı kaldırsın. Ayrıca şu dönem baharat, tuz, hamur işini, yağlı yiyecekleri biraz azaltın, soda gibi gazlı bir şey içmeyin. Stres maalesef hiç olmaması gerekir. Biraz zaman sonra geçiyor. 😀