Hande1nur 34+2 deyiz bugun farkettim yeni yeni tüylenmeler başlamış göbeğimde,neden oluyor acaba sürdüğümüz yağlar çatlak kremleri mi yapıyor yoksa,benim gibi olan var mı ya? Doğumdan sonra dökülür mu kalıcı mı oluyorr
Feyza-nur Hande1nur simsiyah olmuştu son ay göbeğim hiç dokunmadım suan 9 ay oldu doğum yapalım hiç kalmadı 3 4 ay sonra dökülmeye başlıyor
benimmdunyamm Hande1nur valla benim önceden de hormonlarda sıkıntı olduğu için vardı hamilelikte daha da arttı mecbur alıyorum doğuma kadar öyle duramam
Hazalaskin Hande1nur 38+ 2 yim bende canım ben kantoron yağı kullanıyorum çatlamamak için şükür ki hiç çatlamadım benimde göbeğimde kıllar çıktı sanırım yağ kılları besliyor çünkü saça da uygulanan bi yağ besleyici o yüzden sanırım aile hekimliğindeki ebem alma Doğumdan sonra dökülecektir mutlaka dedi. Dökülmezse de önemli değil lazere gideriz 😂 çatlamaktan iyidir
Rabiakrky Hande1nur bn krem vs hiçbişi kullanmıyorum aynı şekilde 34+2 yim hamileliğimin başında tüylenmeler başlado şimdide dökülmeye başlıyor valla
Hande1nur Feyza-nur yaa ne güzel insallah benimde dökülür,yeni yeni olmaya başlamış şaşırdım teşekkür ederim
Feyza-nur Hande1nur tavsiyem doğumdan önce alma çogu kişi dökülüyor diyor eğer doğumdan 4 5 ay sonra dökülmezse alırsın
Mrvdk1- benimmdunyamm canım kaç günde çıkıyor senin benimde artık gözüme batmaya başladı alsam sonu nasıl olur bilemiyorum 😅 simsiyah çıkar diye korkuyorum açıkçası
Hande1nur Hazalaskin bende lierac biooil birde kantaron yağı kullanıyorum birazda onların etkisi var bencede
Hande1nur Feyza-nur aynen alınacak gibi değil zaten hafif çok az var dediğin gibi beklerim doğumdan sonra dökülür insallah
Hande1nur Gul1998___ normalde de lazer giderdim düzenli mis gibi tüysüz bamyaydım;)) hamile kalınca bıraktım haliyle ama yinede çıkmadi hiç bir yerimde sadece göbekte olunca sok oldum ne alaka diye :))
GamzeKzncii Hande1nur bende 13.haftamdayım catlamamak için badem yağı sür dediler başladığım hafta koyu renkle tüy sardı karnımı 😭
hunilimom Hande1nur dökülüyor canım ben bebe yağı kullanıyorum şuan killandim ilk gebelikte de badem yağı vs kullanmistim onda da olmuştu ama 2-3 ay içinde dökülüyor