bsraguruler merhaba. Bende 26. Haftada servikste kisalma ve acilma vardi merak etme. Su an sadece yatiyorum,serum ,igne ve ilaclar aliyorum. Ben acilma olmasina ragmen 34. Haftama geldim . Merak etme yani doktorun iyiyse gerekli ilaclari yazacaktir. Ha bu arada servikste uzama oluyo tabii merak etme yani😊