gizemarslan1707 Arkadaşlar iyi akşamlar. Ben 6 haftalık hamileyim ve bugün doktora gittim, doktor kesenin ve yolk kesesinin oluştuğunu fakat kesenin normalden yukarıda olduğunu söyledi. Bu nedir acaba, daha önce böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
sdymtl gizemarslan1707 bana da öyle denmişti. Korkmayın. Kese büyüdükçe normal yerine geliyor. Sizinki aşağı doğru büyüyecek dengelenecek.
Sumoz Kesenin aşağıda olması tehlikelidir erken doğum riski oluşturur. Ama yukarda olmasının bir sorun olduğunu sanmıyorum benimde yukarıda oluşmuştu doktorum çok iyi kesen yukarda demişti şuan 28 haftalığız, içini ferah tut 🍀