Deletedmom_12 Böyle düşünceleriniz varsa bol bol dua, kuran okumak eğer okuyamıyorsanız dinlemek sizi rahatlatacaktır. Durduğunuz yerde kafanızda kurmanız normal; boş durmamaya çalışın. Tevekkül etmek sizi rahatlatır. Olacak olan her şey zamanı gelince zaten oluyor. Kabullenmek lazım bu şekilde. Vesveselere kulak asmayın. Duanızı edin, geri kalan zamanda olacak olan her şey oluyor zaten. 🌸