Bizim millet kadar izin delisi başka bir halk yok zaten bu sebeple bu haldeyiz. 1 kişide görülmüş diye söylentiler var o bile muamma doktorlar endemik bir virüs olduğunu söylüyor ne idari izni bulaşma şartlarını bir okuyun isterseniz. Erkek erkeğe seksle başlayan bir virüs türü evrimleşip uçana kaçana bulaşır hale gelirse pandemi statüsüne girer