Gamzee66 doktorun verdi bütün ilaçları kullan ben bi düzenli bi düzensiz kullandım etkisini görmek için kullanmadım zamanlar çok kötü oldum hele ki en sondaki suda eritip içilen ilaç bu haftalardan sonra aşırı faydası olacak özelikle ileriki zaman İçin kasık karın ve bebek de oluşan kasılmalar İçin aşırı faydasını göreceksin 19+3 olduk kızımla iharekerli bebek oldu İçin içmedim zaman aşırı kasılmalarım oluyor ben exra gyno ferro sanol içiyorum extra vitamin içeriyor asla ilaç içermeyen biriyim ama hem bebeğim hem kendim için çok etkilerini gördüm ama bu ilaçlar d ve b vitaminden dolayı çoğunlukla büyük tuvaletinde renk değişimi yapacak herkese aynı etki olurmu bilmiyorum ama çevremdeki herkes öyle oldu ondan sakın öyle oldunda korkma ben aşırı korkup kimseye istememiştim doktorum sağolsun söyledi kimseye uyma ilaçlarını aksatma hata belki bu sana yazdım ilaçı bile verebilir doktorlar ilerki zamanda çünkü ondada folikasit falan da var vitaminden hariç❤️