Sehrbn_ Dmlasabiha ikinci Oğluşuma kavuşmama 83 gün kaldı ama sezaryen olduğu için daha az kalmıştır diye tahmin ediyorum
Dmlasabiha Ygmrkmsl Fulyax Slmkhrm Melikek Ozgeum Rabbım hepimize sağlıkla kavusmayı nasıl etsin kızlar💞😍😍😍
Dmlasabiha Saduman YaseminKurt Glcn Ladess Hadi hayırlısı inşallah aynı bedende nefes almak bitiyor 💞