Burcuuuuu Normalde 5+1 di dün ama.usg de 5+5 çıktı kalp atışı duyulmadı haftaya yine geld dedi normal mi acaba önce bebek de gözükmedi vajinal USG yle gözüktü
KayraVeAnnesi_06 Burcuuuuu 6+2 de duyduk ve çok normal geç döllenme olabiliyor . 9 haftaya kadar vakti var 🙏🏻 Hayırlısıyla duyarsın inşallah canım
Burcuuuuu Alparslaninannesii gerçekten mi önce köşede bebegide görmedi çok korktum alttan muayene de gordu bu kezde kalbi duymadı
mimar_anne Bende 6+3 te gideceğim 2 gün sonra inşallah duyabilirim ☺️ Sizinde normal bence o zaman duyulmaması 9. Haftaya kadar yolu var
Nisanur18 Ben 7 hafta duydum canım erken olabilir. Bebeğim 6 haftaya kadar kalp atışı yoktu yeni başladı ondan dolayı merak etme
Alparslaninannesii Burcuuuuu daha erken cnm ben 5+5 de bebegi gördüm 6+5 de kalbini duydum allaha şükür
Burcuuuuu Dlnsmsek06 aslında ilk gittigimde yapacaktı istemedim sonraki gittiğimde bebeği görmedi korktum o yüzden yaptırdım yoksa yaptirmazdim
suleesrky Çok normal benim de gözükmemişti hatta kese bile gözükmemişti 5 haftalikken. 6 da kese de bebek de göründü. 8 de ilk kalp atışını duyduk. Şimdi 37 haftalığız elhamdulillah. :)
mavininhertonuu Çok erken hiç acele etme ben 8 hafta civarında bebeği görüp kalp atışını duymuştum, hem ilerleyen zamanlarda daha net duyuluyor kalp atışı
Mervece08 Benimde 6 haftalık tam kese bebek göründü ama kalp atışı duyulmadı içim içimi yiyiyor çok korkuyorum