Selam..
Ya arkadaşlar iki gün önce doktora gittim normalde rahimin armut şeklinde olması gerekiyor ama senin kalp şeklinde dedi. Bundan kaynaklı bebeğin yarısı gözükmüyor dedi. Herhangi bir problem yok dedi ama yüzü düştü gibi doktorun. Bu durumu yaşayan oldu mu? Yada sizde olumsuz etkisini görür müyüm 😥