mrkr 170 boy 48 kg ile hamile kaldım, ilk 3-4 ay kilo almadım sonra tam tamına 18 kilo aldım nasıl aldım hiç anlamadım iştahımda normaldi yani ama vitaminlerden herhalde kilo aldım. Doğuma 66 kg ile girdim, bence zayıflık çok iyi bir şeydi hiç ağırlaşmadım hiç zorlamadı beni hamileliğim doğumumda suni sancılıydı ama rahattı yada üstünden geçtiği için bana rahat geliyor bilmiyorum 😅