Bende normal hayatımda gibiyim. He iş yapmıyorum ama önceden de yapmıyordum annemde kalıyorum zaten 3 gundur dışarı çıkıyorum yavaş yavaş kendımı uormadan yuruyorum olabıldıgınde 2 litreye tmamlıyorım suyumu. Zaten busbutun yatmak bana göre degildi işe dönmedim işim cok fazla hareketli bi işti herşeyden önce stresi coktu 15 gun evdeyim ama sanki yıllık izindeymiş gibi degerlendiriyorun. Yani bi hamile gibi ama transfer olmamış gibi❤️❤️❤️❤️❤️