Yelizdiyebiri Kese gözüktü ama bebeği veya kalp atışını görmedik doktor haftaya kalp atışı için gelin dedi . Bugünde bende halsizlik ağırlık başladı normalde hiç hamılemiyim anlamıyordum bile
beniminikuzum08 Yelizdiyebiri bende bugün gittim 5+4 keseyi yeni gördük kalp atışı için iki hafta sonra gel dedi ilk günlerde çok fazla kasık ağrım vardı şimdi iyiyim bazen unutuyorum gebe oldugumu
Yelizdiyebiri beniminikuzum08 mide bulantısı kusma vs bende de yok ınsallah böyle gider. Ama kasık ağrısı arada gelıp gıdıyo hala, akıntı vs de olyo
Minicigimmm Yelizdiyebiri benim doktorum 6.haftasında karından duyamazsak vajinal bakıcaz dedide o yüzden sordum.En kısa sürede duyarsınız inş 🙏🏻