Geçen hafta çok yoğun kanamam oldu. Bi gece yatış. İğneşer serumlar ilaçlar . Azalınca eve çıkardı doktor. Sadece tuvalete kalk dedi. İlaç ve üç günde bi günde iki doz iğne de verdi. Yata yata geçti. Sonra kontrole gittim. Kanama alanı çok çok minik. İğne yeterli artık,ilaca devam et dedi. Çok şükür lekelenme de bitti. Evde dinleniyorum bol bol. Progestan içiyorum. İdrar yolu enfeksiyonu için de ilaç verdi. Onu içtim. İstirahate devam yani. İnşallah tekrarlamaz artık. Kasık ağrım falan var ama o da ya enfeksiyon ya da bebek büyümesindendir heralde .