hameran
İlk ölçümde 255 çıktı değerim. İki gün sonra testi yenileyemedim ama 4. Gün yeniden yaptırdığımda 1597 ye ulaştığını gördüm. İki kattan daha fazla sanırım. Bu normal mi çoğul gebelik olma ihtimali var mı?
Ftmskry
4 haftaliķken 567ydi benim değerim benimkinimi az sizinkimi cok yuksek anlamadim😁
Burjucan
Benim 5 haftalıkken 17 bindeydi şu an çok merak ediyorum çoğul gebelik mi diye