Gizem260 2018 de normal doğum yaptım , dogumdan sonra odada doktoruma makatıma kadar acım var çok mu dikiş var dedim hayır 4 dikişin var dedi. (Sonradan öğrendim içerdede o kadar dikişim varmiş) . Yatip uzanmam yada dikislerimin üzerine oturmamam lazimdi, bi akşam cayır cayır yanmaya başladim. Sabah doktora gittik dikişlerinin üzerine oturmussun enfeksiyona dönmeden gelmen iyi olmuş vaginorm diye bi krem yazicam bunu kullan dedi, 2 hafta boyunca duşmeyen dikişlerim 3 gün içinde duştü 🤗 dikim donusuna gelirsekte pansuman yapmadan evvel baktigimda ağlayacaktim öyle kötü bi görüntüydü ki daha kaç yaşındayimda beni böyle dikmisler anne diye ağlamak üzereydim. İlk ilişkide sorun yaşamadım, jiletle alıyorum yine bi problem yaşamadım. Süre vermiyim ama bi zaman sonra iz bile kalmadı