Mustafaninannesi Hamile oldugumu bilmeden röntgen ve ilaçlı tomografi çektirdim 1 hafta oncebugün adetim 1 gün gecikince test yaptım hamile olduğunu öğrendim doktordan pzt gününe randevu aldım bu şekilde başına gelen varmı
pelin47 Mustafaninannesi Evet bebeğe zararlı ama bu ilk ayda ya hep ya hiç mantığı varmış. Yani gebeliğiniz devam eder problem yaşamazsanız bişey olmamış demektir diye duydum hep. Yani hasar gibi değilde ya gebeliğin sonlanmasına sebep olabiliyor ya da hiç etkisi olmuyormuş bir seferlik bişeyse sorun olmamıştır
gizzzy35 Mustafaninannesi merhaba bende hamilelikten şüpheleniyorum henüz test yapmadım. Adetim 5 gün gecikti. Ama ben de tomografiye girmiştim. Bebeğiniz de bir sorun yok değil mi ?
Mustafaninannesi Evet 1 sefere mahsus yapıldı şikayetlerin vardı acilden doktor yönlendirdi aort anevrizmasindan suphelendiler (ölümcül damar patlaması) Çok şükür birşey çıkmadı ama bende yeni öğrendim hamile olduğumu inşallah bir şey çıkmaz ♥️
Vera09 Mustafaninannesi bisey olmaz korkma canim🙏🏻 Daha bebek degil kesesi bile yoktur ozaman ortada.
Fyzyzn gizzzy35 Merhaba bende sizinle aynı durumdayım gebeliğimi bilmeden baş bölgemden tomografiye girdim bebek şimdi 6 haftalık keseyi gördük tomografiye girdiğimde 3 haftalık fln olmuş oluyor bebeğim sağlığından endişeliyim 9 ayı bir şüpheyle geçirmek istemiyorum şuan ne durumdasınız bebeğiniz doğdu mu sağlığı ne durumda acaba