sinemmksbas merhabalar kızlar günde nekadar ilaç kullanıyorsunuz ben sabahdan mide koruyucuyla başlıyorum 😂sonra vitamin sonra magnezyum geçen hafta gittim doktora kanın düşmeye başlamış dedi günde iki defa kan ilacı verdi idrar yolu enfeksiyonu varmış bide ona ilaç tabi doktoralar biliyoda veriyoda tabiki ama çok ilac içiyomuş gibi hissediyorum ya bebeğe zarar vermez dimi son aydayiz ama içerken korkuyorum
Smyye1B sinemmksbas Demir ilacı ile başlıyorum D-vitamini Magnezyum, Multivitamin ile devam ediyorum 😇 33.cü haftada progestan’a başladık finali progestanla yapıyorum 😂
Umud-- sinemmksbas sabah kalkiyorum ac karinla guatr hapı sonra kan hapı sonra progestan öğlen vitamin demir hapı progestan magnezyum ilacı sonra progestan oksapar vuruluyorum her gün haftada bir günde pruloton iğnesi oluyorum vajinal enfeksiyon var onada ilaç verdi bir de o inşallah sağ sağlım sağlıklı zamanında hayırlısıyla alırım kucağıma her şey onun için bir tane kaybim var rabbim bu bebeğime uzun ömür verir inşallah 🤲
gorky Maşallah gerçekten çok fazla . Demir hapım var aç karnına , corasprinim var kan akışı için . İmom kullanıyorum omega birde d vitaminim var 😀
OzgeSyr_ Magnezyum,devit 3, decavit multıvıtamın, coraspin 100 mg, marıncap omega 3 bır de demir ilacı🥹