Geçen hafta oldu bana. Ama benim çok çok yoğundu kanamam. Bi gece hastanede yatırdılar. İğne ilaç serumlarla kanama geçti. Bebek de şükür iyiymiş. Şimdi evde istirahat verdi. İlaç iğne yatıştı önce. Dün kontrol iyi geçince sadece ilaç ve dinlenmeye döndük