Alakası yok. Ben ilk hamilelikte 5 kilo aldım. Çok sağlıklı beslendim. Yürüyüş yaptım. Sadece bebek kilo aldı. 3400 doğdu. İkinci hamilelikte 38 haftalık oldum. 10 kilo aldım. Bebeğin kilosu haftasına göre az. Tabi ilk hamilelikteki gibi beslenmeme dikkat edemedim ve yürüyüş çok nadir yapabiliyorum çocuktan dolayı. O yüzden siz sağlıklı güzel beslendiğiniz sürece gereksiz kilo almıyorsunuz bebek de kendine alması gerekeni alıyor