Busenurrr97 Ağzımda hiç geçmeyen berbat bir tad var 13 haftalık gebeyim hayatimi alt üst ediyor bu tad ne yapsam geçer ki 🥺
saglikciaanne Busenurrr97 of evet benimde sırf o iğrenç tat yüzünden midem bulanmaua başlıyor dişlerimi fircaliyorum yinede o tat gitmiyor naneli sakız cigniyorum hala o tat koku afedersiniz ağızdan gaz çıkarıyorum o koku bıktım sanki
Sulebaran 15 haftalık oldum bendede devam ediyor o tat. Yediğim hiç birşeyin tadını alamıyorum maalesef ☹️