Hamileliği öğrendiğimde doktor kontrolde kistim olduğunu söylemişti.şimdi 8 haftalık olduk, dün akşamdan beri sol kasığımda ağrı var. Bende tedirgin oldum doktora gittim, kistin boyutunu çapını ölçtü. Yapacak birşey yok şuan buna dedi
Ama ağrımda çok, sol kasığıma buz koyup çekiyorum
Yaşayan var mı durumu