nedime09 şeker hassayıım normalde, gebeliğin 8 haftasından sonra insüline başladık şekerin yüksek olması bebekte fazla kilo alımına ,suyun fazla olmasına ,ani ölümlere erken doğuma vs sebebiyet veriyor bunun dışındda normal bir bebeğe göre anne şeker hastasıysa çiğer gelişimi daha geç tamamlanıyormuş doktor sezeryan bile yapcak olsak 39 beklemeliyz sende dedi çnkü çiğerleri daha geç gelişiıormuş diyetle gerekiyorsa insülin kullanarak stabil tutmalısınız ,sağlıkla zamannında gelsinler inşallah🍀