Ben doktoruma normale cesaret edemiyorum dedim normal yapabilmen için çok çok istemen lazım dedi diğer türlü normal yapmaya çalışırsak en ufak sancıda sezaryana alın diye bağırırsın dedi ve haklı olduğunu düşündüm aklımdaki neyse ona karar verdim sezaryan yani sende neye cesaret edebiliyorsan onu koy kafana bence son andaki değişiklikler ayrı tabi o Allah’a kalmış normal istiyorsan kendini motive et ve kafana yerleştir