Selim_Alparslan Arkadaşlar 3 gündür kullanıyorum afedersiniz dışkı rengim siyah çamur gibi olarak çıkıyor sizce haptan dolayı mı
Nurce Selim_Alparslan evet ondan canım sıkıntı Yok 🙈 aynısı bende de oldu Çünki doktoruma sordum ilaçtan dolayı dedi ..hem kabızlık hem renk değişimi
Selim_Alparslan Nurce kabızlık yok şuanda çok şükür canım da ilerleyen haftalarda olur mu bilmiyorum :) içindeki vitaminler mi değiştiriyor acaba , o zaman sormama gerek yok benim :)
Xxsevda Benim de13+2 haftalik 4 gündür vitamin hapı kullanıyorum aynı sıkıntı bende de var simsiyah hatta neden diye 2 gündür kendi kendimi yiyordum🙂🙂
Selim_Alparslan Xxsevda bizde 12+4 😇 korkulacak bir şey değildir ama merak ettim yazdım tecrübeli anneler vardır diye :)
Sibelle Benimde aynisi oluyordu kullanmaya basladim baslayali 1 aydan fazla suredir kullaniyorum surekli karsilasiyorum bu durumla öqrendiqim iyi oldu