Busegungoor Rubella IGM sonucum pozitif ve değeri 500ün üstünde riskli gebelik grubuna alındım ve bir sürü kan testi istendi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Kendimi kötü hissediyorum.
Nisandua1 Busegungoor Canım ben özelde yaptırdım ıgm 10 pozitif çıktı doktor bu çok hassas bir test yanlış çıkabiliyor birde devlette kan ver dedi şükür 0,256 ile negatif çıktı canını sıkma bir de başka bir hastanede ver hayvanlarla falan temasın var mı
Deletedmom83940 Busegungoor arkadaşlar ne riskli gebeliği ne çocuk aldırması bi durun elinizin altında telefon azıcık bakın araştırın kızamıkçığa karşı bağışıklığınız olduğunu gösteriyor pozitif olması
Sydaa1 Busegungoor benm gebeliğim başında rubella degil ama Cmv ıGm pozitif çıktı 2 kere kan verdim aynı 250 pozitif çıkıyodu avidite testi istendi benden 10 sonra sonuçlarım iyi çıktı çok şükür sizinkide inşllh iyi çıkar
gazetecimom Busegungoor bende de aynı. Avidite verdim bugün salı günü belli olacak ama pozitif düşünüyorum. Bence zaten önceden olan bi şey, inşallah öyle olur
HeyMommy Benimde toxoplazma pozitif çıktı. Doktor bugün avidite tahlili yaptı dış laboratuvara gidiyormuş sanırım. Ne olcak ne bitcek hiç bi fikrim yok bilenler yazsa 🙏🏼
Ozlemtncyk Bnm anti cmv igm igg pozitif cikti devlette yaptrdim testi hala bekliyorm doktor asiri korkunc seyler soyledi avidite sonucuna göre cocugu aldirabilirsin dedi gercekten ten bazn asiri vicdansiz oluyolar
Ozlemtncyk Deletedmom83940 yani arastirmadada cok saglikli seyler soylemiyor kendi adima bnm yaptrdgm test suandada aktif olarak gözüküyor ama net sonuç bekliorm tabikide tek doktorun lafıyla teshis koyacak halim yok ama kafa kurcaliyor iste
Gamze_ak Benimde sağlık ocağında verdiğim kanda yüksek çıktı sonra kanım İstanbul’a gönderildi 2 ay önce geçirilmiş yani gebelik önce bazen laboratuvar hata verebiliyor inşAllah temiz gelir sizinkide ☺️
Deletedmom83940 Ozlemtncyk benim okuduğum kadarıyla kızamıkçık aşısı yaptırmışsınız ve buna karşı bağışıklık oluşmuş risk falan yazmıyor
Sherry Benim 115 çıktı test sonucu 10 üzeri zaten aktif demek ve kızamıkçığa karşı bağışıklığın var demek diye biliyorum. Riskli fln demedi benim dr.
Ozlemtncyk Deletedmom83940 sitomegalovirusvadi alyinda gecio normalde insana bir zarari yok fakat hamilelik icersinde gecirildiginde bebekte organ yetmezligi ve farkli anomali görüldüğünü bu yuzden avidite testi yapip hamilleik icinde mi öncesimi gecirildgnn önemli oldugu soylendi sonuc bekliorm ama bnm ki rubella toksoplazma gibi bisi degil direk insandan bulasan biseymis ve coronadan kaynakli olabilecegi söyleniyor
HeyMommy https://imgyukle.com/i/Rb35he https://imgyukle.com/i/Rb3xyR Anlayan var mı acaba sonuçtan. Bu sonuç üzerine avidite testi istedi doktor
Ozlemtncyk HeyMommy toxoplazma degerinizden dolayi istemistir aktif gözüküyor hamilelik öncesimi sonrasimi icin
Nisandua1 Busegungoor Evet canım kedilerin kakasından bulaşan bir enfeksiyon muş kızamıkçık diye geciyor belirtin var mi vücudun da kızarıklık boğaz agrısı falan
Busegungoor @Sydaa1 inşallah bende tekrar kan tahlilleri vericem pazartesi sonuçlar çıkar çıkmaz tekrar kontrole gideceğim.