Nebyaa ben kendim bol bol yaptım uyuşukken ve bütün pis kanları attim bana da hemşireler iki üç defa yapmıştı son kere ayağa kaldırırken yaptılar hiç ağrı olmadı bende kendim yaptığımi söylediğimde nerden biliyorsun sen diye şaşırdılar ne kadar hızlı o kan atılırsa içten ağrı o kadar az olur banada sezeryan olan arkadaşım öğretmişti