Anne4142 bende 24+2 yim bende aynı korkuyu yaşıyorum vallahi , herkes son aylarda alınıyor dediği için aşırı korkuyorum şuana kadar 4.5 kg aldım hesaplama yapıyorum artık inşallah 27-30 a kadar hiç almam da geri kalan 4-5 kiloyu da 30 dan sonra alırım diye , ( almam gereken kilo 8-9 )